måndag 12 juli 2010

Det finns en blogg.

Det finns en blogg, en blogg som inte alls är jag på samma sätt som Eludie-bloggen, men, som skrivs av mig. Av mig, sådär med namn och adress. Som de flesta känner mig.

Är du intresserad av att läsa?

Skicka ett mail på adressen eludie@gmail.com.

Och, jag kommer att fortsätta vara Eludie. Eludie lär återkomma då det är svalare ute.

Hur svårt är det inte att vara 10 månader gammal i denna hetta? Hur svårt är det inte att vara litens mamma i en hetta som denna? Hur gör man egentligen? Liten får inte vistas i sol, liten förgås av att sitta eller sova i vagn - det är svårt att lura in utetid i denna sommar. Men, jag klagar inte.

6 kommentarer:

Camilla Toniolo sa...

Jag vill!!! Jag försöker skicka ett mail till dig, men det funkar inte av nagon anledning. Har du min mailadress?

Eludie sa...

Camilla! Konstigt, mailboxen borde fungera?

Jag har inte din mailadress, har du något mot att ge den som en kommentar?

Hoppas ni har det bra i värmen!

Tingeling sa...

Hejhej hemskt mycket hej!! Jag vill jättegärna läsa!! :)

jenny_maria sa...

hallå! Har precis hittat hit och vi har oxå lite funderingar på fosterbarn. Ser att du har bloggat väldigt länge så jag gissar att det blir lite tufft att läsa genom allt. Jag är förstås ute efter någon som kan svara på lite frågor från mig - gissar att du redan har skrivit om det mesta i bloggen så jag undrar om du har tid att svara på mina iaf?

Eludie sa...

Jenna_Maria! Det är klart att jag vill svara på dina frågor! Du kan maila mig på eludie@gmail.com, eller fråga här!

jenny_maria sa...

åh tack vad bra! Då författar jag ett mail och återkommer!