söndag 8 november 2009

Återbesök?

Jag undrar om jag kommer att bli kallad till IVF-kliniken för ett eftersamtal?

I och med att det ibland är förekommande, att före detta kunder får komma tillbaka för att paketera ihop det förflutna, så undrar jag om vi är ett av de paren som kommer att kallas till kliniken för en genomgång av det skedda. Om så är fallet, så undrar jag i mitt stilla sinne när detta kunde tänkas hända?

Om vi inte är ett av de par som kallas till diskussion, då skulle det vara minst lika intressant att höra varför inte.

Äh, det här är inget jag egentligen sysselsätter min hjärna med, det är ju bara att ringa dit om det var så att jag ville prata med vår läkare. Det är bara ettårsjublet som satt griller i huvudet på mig.

Det är farsdag idag. Jag undrar om farsdag nästa år kunde vara en dag som också gick att fira i detta huset?

Inga kommentarer: