måndag 14 december 2009

Uppvärmning inför jul.

Jag fick alldeles nyss ett textmeddelande av en föredetta kollega som meddelar att han och hans fru fått en andra flicka idag.

Tänk om man någon gång bara skulle tillåta sig själv att flippa ur totalt? Tänk om jag bara svarade med ett enkelt "Varför i all sin dar tror du att jag är intresserad?".

Tänk om man, jag, bara på random, såhär inför jul, skulle skicka ut ett textmeddelande till människor jag inte annars har någon kontakt med;

"Hej! Mitt liv suger fortfarande hästballe! Det här är fjärde julen jag firar utan hett önskade och efterlängtade barn, jag kan inte få barn! Våra behandlingar kostade skjortan, därför får varken ni eller vi några julklappar! Se dig!"

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver mina tankar Eludie!
Såna SMS ska jag åxå skicka ut....genast! Julefrid my ass....Life suxx...and then you die!
Kramar Anna franmitthjarta.wordpress.com

Tudorienne sa...

Urflippad eller inte, jag önskar dig allt gott!

FC sa...

Jag skulle också vilja skicka såna svar ibland. Varför varför varför kan jag vara den som är mest intresserad av ditt lilla kryp??? (nåja, det är ju inte barnets fel egentligen...)