lördag 8 maj 2010

God jul!

Jag har inlett morsdagsfirandet med att beta av några julklappar som fortfarande legat på hyllan.

Jag inledde denhär lördagen med en 1,5 h aromatiski spa-behandling, ansiktsbehandling ingick. Allt tack vare jultomten, och det faktum att jag tydligen var snäll i fjol (?). Jag lade till lite pengar och fick ett par ögonbryn och -fransar på köpet.

Det kändes verkligen underbart skönt att vakna på detta sätt!

Den julklapp som ännu är oanvänd är en indisk huvudmassage på 60 minuter. Jag sparar den till något tillfälle då törnekransen klämmer extra hårt.

Och allt det här före firandet ens är inlett!

Jag hoppas alla har en fin söndag i morgon, en extra tanke går till alla som inte är mammor ännu - men, som kommer att vara det en dag. Puss på er!

Puss på er mammor också!

2 kommentarer:

litenlotta sa...

Vilken underbar morsdag du har ;)

Puss!

Kapybaran sa...

låter som en härlig start!
kan vi inte helt enkelt bestämma att vi härmed utvidgar mors dagsfirandet till att omfatta alla som är, och vill bli, mammor?
mamma på papperet eller i hjärtat, spelar väl ingen roll.

alternativet är ju att lägga ner hela tramset, men det är en annan diskussion.