onsdag 5 augusti 2009

Ny tidsräkning?

Det är idag vi har träff med våra adoptionsutbildare. Borde jag kalla dem fosterbarnsutbildare? Jag kanske låter bli att kalla dem något innan jag vet hur dagens betygsutdelning går...

Tidigare i veckan har jag uppdaterat dem gällande våra förändrade familjeförhållanden - katternas frånfälle samt mannens arbetslöshet.

Jag har lite fjärilar i magen, det skall erkännas. En skada jag haft hela livet har blivit styrkt under mina och våra försök att få barn - jag tror verkligen inte att saker skall reda upp sig till det bästa.

I eftermiddag borde jag kunna rapportera om det blir ett ja eller nej. Efter ett ja eller nej vet jag om det är dags att inleda en ny tidsräkning eller om alla klockor stannat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller tummarna och ser fram emot en uppdatering. Jag tror att du är den bästa fostermamman ett barn kan få.

Kram Maria
(som just nu håller på och skolar in ett syskonpar för familjehemsplacering hos oss).

Uniflora sa...

Jag tror du kommer få en klockren femma (eller vilket som nu är högsta betyget). Dina inlägg utstrålar sån värme, sån kärlek och klokhet att vilket barn som helst vore lyckligt lottad att få komma till dig.

Kram