torsdag 11 februari 2010

Djupa andetag.

Fina ni. Tack för hjälpen.

Ni kan släppa det eventuellt krampaktiga taget om tummarna, ni kan andas ut.

Liten är "vår".

Mötet om liten hölls igår under förmiddagen. Sammanträdet gick bra. Så bra det kan gå. Samtal är förda och överrenskommelser är gjorda.

Sammanträdet avslutades i ett telefonsamtal, ett samtal som delvis kom att vara orsaken till att ni - förlåt - fick krama tummarna hela natten. Telefonsamtalet gick till familjen som har hand om liten just nu - och vi var varmt välkomna att hälsa på.

Vi har träffat liten. Vi har träffat liten!

Liten är underbar! Liten är fantastiskt söt! Liten är helt rätt!

Vi hoppas kunna vara helt rätt för Liten.

Nu, nymornad, sitter jag här och gapar. Tänk att allt det här som händer - att det är på riktigt och att det händer oss.

Lycka.

9 kommentarer:

Tudorienne sa...

Men gud vad underbart! Grattis till er Liten!

Camilla sa...

Grattis och hurra - vad fantastiskt! Du behöver inte svara, men jag frågar ändå: hur liten är Liten? Pytte eller sådär eller inte alls särskilt...? ;) Ålder är det alltså jag är nyfiken på.

GRATTIS igen!

Tingeling sa...

ÅH!
ÅH!

ÅH!

... återkommer när jag hämtat mig.

Snörvel.

P.S. Fick du mitt mail?

Anonym sa...

Härligt!! vill gärna höra mer om Liten, (så mycket du kan berätta förstås).

Grattiskram

Maria

IVF karusell sa...

Vad mysigt det låter! Hoppas verkligen att ni får hem Liten till era varma kramar!

Kram!

Mila sa...

Stort Grattis och lycka till med allt!!

Tea sa...

Så underbart! Blir så glad när jag läser.

avlängtantilldig sa...

Ååh så underbart! Kram

Anonym sa...

Fantastiskt! Vilken lycka! Stort grattis!

/Dea

P.S. Följer din blogg men har aldrig kommenterat förr.