måndag 8 februari 2010

Finaste chefen.

Jag måste säga det än en gång; min chef är underbar.

Jag pratade med henne en första gång redan i fredags, två gånger för att vara exakt. Hon ringde mig också igår - och hennes första fråga var om också jag fortfarande seglar längs himlarna av lycka. Hon gör det.

Hon är så innerligt glad för min och vår skull. Glad så att det känns.

Och, i och med att det inte är helt vardagsmat det här med att medarbetare stiger av tåget på detta sättet, det bästa är att hon säger "det ordnar sig, det är klart att det ordnar sig".

Hon är fantastisk. Hon är fantastisk som chef. Hon är fantastisk som människa.

4 kommentarer:

Anna-Karin sa...

Såna chefer gillar vi! :-D

nylsa sa...

vad skönt, såna chefer behövs de fler av! Så spännande att det äntligen händer.

Anonym sa...

GRATTIS! Har precis kommit hem ifrån en semesterresa och får läsa härliga nyheter :). Oh vad spännande! Ser fram emot att få läsa mer. Och vad skönt med chefen.
Än en gång jättegrattis!

Kram Maria (fostermamma)

Tea sa...

Såna chefer borde alla ha!