fredag 5 februari 2010

Jösses.

Jag är tvungen att nypa mig själv i armen. Gång på gång.

Händer det här? Händer det här oss? Hur kan det här hända oss?

Jag är alldeles överväldigad. Jag är mållös. Jag kan inte tro att det är sant.

Jag får inte riktigt något ur mig nu. Det är så mycket känslor och information. Jag får återkomma senare, förhoppningsvis redan i kväll. Efter att jag ringt mina syskon, efter att vi ringt mina svärföräldrar med beskedet; vi skall få ett barn.

Tänk att jag får ringa det samtalet.

Vi skall få ett barn.

16 kommentarer:

Thibb som... sa...

Kära kära du! GRATTIS! Vilka härliga känslor ni måste ha just nu, jag blir alldeles piggig bara att tänka på det!! Härligt, härligt, berätta så mycket du kan och har möjlighet till, nyfiken så klart!

Ååh, vilka underbara tider som stundar!!

Härlig helg (som om det behövs sägas... :)) /T

Tingeling sa...

Alltså. Detta är så stort. Jag kan bara föreställa mig myrstacken av känslor och paniklyckan, orosglädjen, nervositetsskrattet och rädslabubblet.
Det är så rätt - så rätt, äntligen!!

Anna-Karin sa...

Grattis, äntligen!

Ullah sa...

Så roligt och spännande! Nu blir jag så där rörd igen. Grattis!!!

Tea sa...

Åh så underbart och stort GRATTIS! Är nyfiken på att få höra mer.

loba sa...

HURRA!!!!!!

Tudorienne sa...

Grattis fina Eludie! Det här är verkligt underbara nyheter! Är så glad för din/er skull.

nylsa sa...

fantastiskt, helt oerhört fint och verkligen dags. Underbart att ni ska få barn nu. Grattis igen

avlängtantilldig sa...

Stort grattis!! ska bli spännande att få höra mer! kram

Mary sa...

Äntligen! Ett stort grattis!

Anonym sa...

Jag får tårar i ögonen, inget skämt.
Lisa

Anonym sa...

Underbarar nyheter!
Så glad för er skull och NYFIKEN på att få höra mera!
Kram Anna langtanefterlivet.wordpress.com

Anonym sa...

Åh, skriv mer snart! Är tårögd och lycklig å era vägnar, trots att vi inte känner varann. GRATTIS!!!
/en läsare

Lilla J sa...

Jippie!!!!!

Signora sa...

Fina du!
Jag har inte varit inloggad här på många månader och nu när jag kommer in ser jag den här fantastiska nyheten! Grattis! Grattis, grattis, grattis! Äntligen!
Jag vill bara veta ALLT!

Stor varm kram!

Anonym sa...

Har följt din blogg rätt länge men jag tror aldrig jag har kommenterat tidigare ... sitter här med tårar i ögonen och säger ETT STORT GRATTIS!