fredag 19 december 2008

Herre du milde.

Vet du hur det känns då någon går lös på din livmoder och resten av ditt innanmäte med en slö fileringskniv?

Det är det som händer nu, kramperna tog mig i sin varma omfamning igår och nu ser det ut som om allt äntligen kommer ut.

Jag hoppas och tillber högre höjder att det som kommer ut nu, att det är rätt grejer som kommer ut och att de kommer ut på rätt sätt.

Det gör ont, det gör rejält ont nu.

Jag var på ett nytt Hcg-blodprov igår, jag kommer att få resultatet senare idag. OM Hcg:t gått ner tillräckligt mycket, det skall ligga på "några tusen" så kan det här vara "rätt blödning". Om Hcg:t är för högt för att det här onda skall vara det rätta onda, då är det inte kul längre.

Så, jag inväntar samtalet från sjukhuset och håller tummarna...

Om det här är en brusten livmoder eller något annat det inte får vara, då tänker jag lägga mig ner och självdö.

4 kommentarer:

Signora sa...

Jag håller mina tummar med dig.
Brusten livmoder låter så... extremt? Inte kan den brista heller. Inte nu. Inte idag. Inte för dig.
Nu måste "det rätta" för en gångs skull hända.

Skriv när du vet för vi oroar oss.

Kram!

Songbird sa...

Tänker på dig och hoppas att allt står "rätt till" med blödningen nu. Det låter jättejobbigt med smärtan också, hoppas du har bra värktabletter så att det blir mer uthärdligt för dig.

Stor kram

Anonym sa...

Önskar så att du slapp genomlida detta!
Tänker på dig!

Kramar

Uniflora sa...

Jag hoppas verkligen detta är "rätt" blödning - om än så fel.

Kram kram kram