torsdag 1 april 2010

Ämnen i kategorier:

Morrkategorin:

Som jag tidigare avslöjade har jag totalt snöat in på att shoppa över nätet. Det som kan irritera mig pyttelitet är de varierande leveranstiderna. Jag har beställt ett bokpaket inför en födelsedag och det tycks inte anlända i tid. Adlibris brukar vara snabba och det litade jag på också denna gång. Morr.

Sen köpte jag ett par plädar, filtar vad man nu skall kalla dem i samma veva. Inte från Adlibris, men från Ellos. Leverans i juni. Ungefär. Jag ids inte ens morra.

Den glada kategorin:

Liten sov som bäst 5,5 timme i ett sträck i natt!

1 kommentar:

Kapybaran sa...

men....men.... vad har hänt här?!
hade helt missat er ofantliga lycka!
Kärastefinaste, STÖRSTA varmaste grattiset till dig, till er!

Ska läsa ikapp så fort jag kan, med ett stort leende på läpparna! Så ljuvligt!!!!