måndag 23 juni 2008

Allt väl?

Jo, i den här ändan kan inga midsommarolyckor rapporteras.

Av försigkommen anledning har jag firat en mycket lugn och rofylld midsommar. Midsommaren bestod av mat, regn, läsning och vila.

Svärmor lever med. Med inlevelse. Hon har räknat ut när hyresgästernas kontrakt tar slut, hon har funderat på hur nästa midsommar kommer att se ut och hon har funderat över hur stor hennes besvikelse kommer att vara om Ture och Frank flyttar ut tidigare än väntat.

Det känns bra att svärföräldrarna är involverade, på gott och ont.

Jag tycker förstås att det är synd att min svärmor redan nu funderar över hur tungt det här kan vara - främst för att jag inte vill att hon skall vara ledsen.

Allt känns bra. Jag är trött (det kan bero på att jag inväntar semestern som börjar om en vecka). Det river i livmodern (progesteronet). Jag mår pyttelite illa om jag riktigt känner efter(Zumenonet).

Allt känns okej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag fortsätter hålla tummarna för er! Ture och Frank bara måste stanna!!! Kram