måndag 2 juni 2008

Mer dystra nyheter.

Kommer tillbaka till bloggen efter några ouppkopplade dagar.

Ser att bloggsyster Saga också varit med om ett hårt äggplock, med absolut icke-önskvärt resultat. Mina tankar är hos Saga & familj.

Känner så väl igen mig i det Saga skriver, att det här skulle vara sommaren då vi skulle må asdåligt, kräkas och samtidigt vara ilskna över att vi inte kan dricka vitt vin. Fast ilskna skulle vi bara vara av gammal vana - i ilskans efterdyning skulle vi le inåtvända leenden och klappa oss på det alla andra trodde är ett resultat av för mycket grillande.

Men nej. Jag, och många med mig, är fortfarande kvar i ruta ett. Vi bor kvar på adressen "barnlös".

Naaah.

Jag låter ledsnare än jag egentligen är.

Bannar mensen för att den inte kan komma igång. BIM 31. Tre dagar försenad. Det finns ju en möjlighet att en allt för försenad mens kan tvinga fram ett eventuellt FET till hösten...

Jag hör mig själv hurra.

Nu, nu skall jag ta mig i kragen och jobba.

1 kommentar:

Thibb som... sa...

Tänker på dig. Bara så. Kramar!