tisdag 1 september 2009

Å andra sidan...

...så finns det alltid ljuspunkter!

Det slog mig igår kväll, jag körde hem från stallet. Bakom mig hade jag en underbar ridtur ute i en blåsig, pre-höstig, skog. Det på en häst som fullkomligt glänste av gott humör. Jag hade också glädjen att kunna hjälpa en kvinna som behövde hjälp med sin häst. Av en stallflickorna fick jag höra att hon saknat mig under sommaren.

Under bilfärden spelades fina låtar på radio och i en mild överhastighet slog det mig att jag kände mig glad!

Det behövs så lite.

Det som gläder mig mest av allt den här veckan är de saliga nyheter som händer just nu (?) - både Fertilitetsturisten och M har låtit bli att höra av sig under de senaste dagarna, jag tror och hoppas att det betyder att de har träffat sina barn nu.

Finaste, finaste ödessystern Tingeling! Också du finns i mina tankar under också denna vecka!

Det finns orsaker att vara glad - de svarta tankarna till trots!

Inga kommentarer: