söndag 16 mars 2008

Nu vet jag hur det känns!

God morgon!

Jag vet hur det känns att vara gravid, jag var gravid i sjunde månaden i natt! Det var en festlig liten gravidkula jag hade, den låg rätt lågt nere och den kändes kul att klappa på!

Bebisen, en pojke, hade bråttom ut. På grund av för mig oklara orsaker skulle jag föda alldeles strax i drömmen. Bebisen låg med rumpan före, så det skulle bli snitt och grejer. Men, allt skulle gå bra, det visste jag i drömmen.

Nu är jag vaken och inte alls gravid i sjunde månaden. Men, jag har hittat min ägglossning. Det torde väl vara steg ett mot en graviditet...

Jag kan bli så trött på att allt snurrar kring bebisar och (icke-)graviditeter.

1 kommentar:

Barnets mamma sa...

Haha! Själv drömde jag att jaf hade lika nedbitna naglar som min sambo... Hu!! Vilken mardröm!! ;)