lördag 3 oktober 2009

Gud är god.






Gud har egentligen inget med saken att göra, men, mina vänner är goda.

De är otroliga. De får fajtas som små djur för att få ett livstecken ur mig, jag har varit omöjlig att få kontakt med under flere år.

Utan någon egentlig orsak har jag inom loppet av en vecka fått brev av de finaste. Inte bara brev, utan oerhört mycket mer. Bara det att dehär oerhört fina människorna fortfarande kommer ihåg mig är otroligt. Att de dessutom sänder mig kärlek och skönhet på paket, det är så stort. Det är med tacksamhet jag bär er i mitt hjärta.
Den dag jag tittar ut på andra sidan allt detta, den dagen är ni de första jag hoppas jag möter. Jag vill säga tack. Jag hoppas att jag någon dag kan vara det ni varit och är för mig. Kärlek över er.
(Jag skall också tillägga att jag lånat bilderna av Snö of Sweden och Kreativ Insikt.)

3 kommentarer:

Thibb som... sa...

Är det kanske på sin plats att säga grattis? Till en födelsedag måhända? Eller ska jag bara gratulera till fantastiska vänner? Oavsett får du stora kramar!

Eludie sa...

Fina Thibb - jag tar gärna emot kramarna och gratulationerna! Gratulationerna över fantastiska vänner, för det finns faktiskt ingen annan orsak att gratulera mig just nu. Jag är verkligen lyckligt skattad!

litenlotta sa...

Grattis ;)