fredag 9 oktober 2009

Spännande tider.

Om det var någon som inväntade en spännande upplösning på tillståndet med de ömmande brösten, så är jag tvungen att göra denne någon besviken.

Det som är spännande i mitt och vårt fall, det är att vi nu landat på en träff med fosterfamiljen vi skall få träffa, för att få höra hur deras familj fungerar. Vi träffas redan på måndag! O du salige, jag ser verkligen fram emot den träffen!

I övrigt händer det en massa saker som jag verkligen inte såg fram emot, en del av dem ligger redan bakom mig, en del ligger framför. Usch.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack kära vännen för fin-fina kommentaren. Känns skönt att min frånvaro inte förändrat de vänskapsband jag lyckats väva ihop. Det är så oerhört roligt att läsa om er spännande framtid, som ju är precis runt hörnet!!! Följer er med spänning kära du.

Stor kram på dig

Anna-Karin sa...

Lycka till imorgon! Kram!