torsdag 25 september 2008

Jag har blivit utmanad.

Jag har fått en utmaning av Saga - tack!

1. Vilken mat äter du ofta?
Pasta med tomatsås. Vegetarisk wok, med tofu. Guacamole.

2. När du är på kalas, är du den som sitter eller hjälper du till att duka av?
Jag sitter gärna.

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Vid köksbordet.

4. Köper du ofta Triss.
Aldrig.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Det är svårt att välj, Barbados. Sicilien. Berlin.

6. Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Jag tittar försvinnande lite på tv, jag tittar lika lite på alla kanaler.

Sen får jag be om ursäkt för att jag inte utmanar, jag är kass på sådant. Får jag skylla på att jag svarar på utmaningen så sent att alla jag känner redan blivit utmande?

Korta notiser ur mitt liv;

Jag är illa berörd över skolmassakern.

Jag borde få (har absolut nollkoll) mens idag ungefär.

Jag skall tillbringa helgen ute på vårt lantställe. Tillsammans med min man och tre andra män. Jag måste bara tillägga att det är "kvinnofritt" - fråga mig inte hur jag ändå platsar i gänget. Hur perverst det än låter så tror jag det blir bra.

1 kommentar:

Tingeling sa...

Ha en skön helg på stugan! Ibland är det skönt att omge sig med bara män. Lättare på nåt sätt. Ibland.