måndag 1 september 2008

Kundservice.

"Du får ringa 1.9.2008"


Jag ringer.

"Nej, hon sitter fast i möten hela dagen. Hon svarar i morgon".

Jaha.

En dag hit eller dit. Men, det här är ett datum jag fått i juni och jag har sett fram emot idag hela sommaren. Att ha ett datum, 1.9.2008, att se fram emot då precis alla lampor varit släckta har varit en räddare också i stor nöd.

Dålig kundservice sitter inte bra just nu. Inte då det är adoptionsorganisationen som står för den.

2 kommentarer:

Tingeling sa...

Det förstår jag.
Fy vad dåligt.
En dag hit eller dit - JA, det är viktigt.
skit

Anonym sa...

Jo, en dag hit eller dit ÄR viktigt. Det borde de förstå där borta, de borde inse att de möter människor som har väntat och väntat och väntat i åratal och som förtjänar att få slippa möta motgångar (små eller stora), ytterligar väntan och nonchalans, även om den är oavsiktlig.

För övrigt vill jag bara än en gång säga att din blogg är skriven på ett så fantastiskt sätt att jag bara måste in hit varje dag för att se vad som händer dig, man får genom dina texter lust att känna dig bättre! Hoppas allt börjar reda upp sig snart.