fredag 14 november 2008

Siffror och räkenskaper.

Om jag var en sådan som vågade räkna, skulle jag idag kunna skriva följande: 6+0.

Jag skulle också glädjas stort över att det är tio dagar sedan det positiva beskedet, tio dagar utan blödningar!

Det är fyra hela dagar kvar till VUL.

Jag väger cirka 1700 kilo just nu, och, jo, det syns.

Sifferkombinationen dagens datum innebär betyder också att jag är tvungen att ange en för dagen helt ny siffra om någon idag skulle komma på att fråga mig hur gammal jag är...

8 kommentarer:

Signora sa...

Grattis på födelsedagen!
Roligare att lägga till ytterligare en siffra när man är gravid, va? :-)

Tingeling sa...

Åh, grattis! Hoppas du får en fin dag och blir riktigt, riktigt bortskämd! Det är du värd.
kram

Mary sa...

Grattis! Hoppas att du får en fin födelsedag.

Anonym sa...

Grattis! Hoppas att du får en bra och "lugn" födelsedag.

Kram Maria

Thibb som... sa...

Grattis på Dagen! Hoppas att det är så gammal du kommer att vara när du får ditt första barn!
Kramis"

Uniflora sa...

Grattis! Stor kram!!

Anonym sa...

Grattis på din födelsedag! kram

Lilla J sa...

Grattis på födelsedagen!!

Kram