måndag 7 april 2008

Det kliar.

Det kliar över hela kroppen. Jag hoppas det är en av biverkningarna av Menopuren. Om det inte är det - då har jag drabbats av andalusiska löss eller något annat rivigt djur.

Jag kan också konstatera att en biverkning är den samma som under den första IVF:n - jag svettas som en liten gris! I synnerhet på nätterna - jag vaknar åtminstone en gång per natt för att bända mig lös ur boa-lakanets varma, blöta omfamning. Det KNARRAR då jag försöker vända på mig - jag är liksom fastcementerad i madrassen.

Nåväl, vill man vara fin, så får man lida pin.

En biverkning nummer tre - eller vanlig förvirring - går att finna i de nattliga filmerna igen. I natt var jag en manlig kollega till mig. Varandes den manliga kollegan hade jag sex med en kvinnlig medarbetare.

Ojojoj.

2 kommentarer:

Barnets mamma sa...

Oj, vilken mysko dröm..

Eludie sa...

Visst är den fin! Jag hade svårt att hålla mig för skratt på jobbet...