lördag 26 april 2008

Sol, värme, kärlek. Semesterstängt.

Sol och värme blir det i alla fall. I morgon klockan 06:00 kommer taxin som för oss till flygfältet. Några timmars flyg och - tadaaa! Slutdestinationen erbjuder strålande solsken och temperaturer kring 30 grader.

Sol och värme alltså. Jag hoppas på lite kärlek också, jag hoppas att lite avstånd från vardagen gör oss gott.

Jag åker alltså nu, då jag kommer tillbaka om en dryg vecka så vet jag hur det har gått.
Jag känner mig inte gravid över huvudtaget. Jag känner mig normal, alltså ogravid. Det är det jag "räknar med" nu.

Vi får se hur det går, jag skall hålla tummar och tår för alla som är igång här på bloggen, samtidigt håller jag samma kroppsdelar också för mig själv!

Puss på er.

5 kommentarer:

Thibb som... sa...

Hej hopp, ha en riktigt härlig bortavaro! Vi sticker på onsdag, så vi hörs när vi är tillbaka! Ska hålla både tummar och tår för dig så länge (mannen får bära shoppingkassar och resväskor..).

Kramisar!

Anna sa...

Ha en otroligt skön semester och var snäll och kom hem med ett plus i bagaget!!
Stor kram!!

Barnets mamma sa...

Jag håller också alla tummar och tår för dig!!

Ha en skön semester =D

Lilla J sa...

Trevlig resa!! Hoppas du kommer hem med bruna ben och ett plus!
Kram

Anonym sa...

Å vad härligt! Trevlig resa och hämta hem den allra-allra bästa souveniren ok? :)

kram