onsdag 29 oktober 2008

The gegga is back.

Jag vaknade också denna morgon av medvetenheten och insikten. Det dåliga humöret uppenbarade sig för min man, som undrade vad som orsakar min ilska.

Jag berättade, under vår bilfärd till jobbet, och det visade sig bland annat (jo, jag anade det) att min man inte visste att det är testdag på kommande betydligt tidigare än han trodde. Jag sade som jag redan sagt här - att jag är mer än övertygad om att det är ett negativt resultat som väntar oss.

Så, så var geggan tillbaks. Den grå, nej, nattsvarta slöjan lade sig över oss i morgonrusningen.

Det var som att trycka på de vanliga knapparna, så var kommunikationen bruten.

Före den stängdes helt och hållet så hann det ändå konstateras - och det var min man som pratade, vilket är en bra sak - att den här tredje IVF:n - det var den sista.

Efter det här är det slut.

Vi kan inte äventyra det sista alternativet vi har, det kan vi inte.

Jahapp. Nu är det slut.

Satans gegga. Fan, fan, fan.

8 kommentarer:

Tingeling sa...

Äckliga gegga, fy fan.
Jag vet var du är, jag önskar du inte var där, jag hoppas att du ska slippa vara där länge mer.

Och jag hoppas fortfarande stenhårt för dig!
kram i geggan.

MochM sa...

Åh nej du, bort with the gegga! Inte ge upp redan, inte ge upp innan du vet. Snälla söta, min solskenshistoria gick i moln, så se nu till att din skiner desto mer!
Kram m.

Lilla J sa...

Inte ge upp än!

Kramar

Barnets mamma sa...

Håller tummarna!!

Anonym sa...

Varför finner ni det inte värt att göra en 4e ivf?
Jag håller mina tummar så hårt att de vitnar för att du ska bli gravid och att allt ska gå bra!

Uniflora sa...

Ingen gegga!! BORT BORT!

Stooor kram

Thibb som... sa...

Hoppas hoppas fortfarande! Vill att det ska bli bra för dig denna gången. Och om det inte blir, fatta beslut sen om hur ni går vidare. Kramis!!!

Anna-Bell sa...

KRAM! När ska du testa?