onsdag 8 oktober 2008

Rapport nummer 2:

Jag undrar hur fokuserad jag egentligen är just nu? Igår efter att jag skrivit inlägget om Gonal-F och jobbat lite och det ena och det andra, så slog det mig - just innan jag skulle gå och lägga mig - att jag höll på att glömma min kvällsbästis Menopur.

*glömsk*

Det skall jag säga om 300IU Menopur - det är rätt mycket vätska som skall in i lilla (jo, jag ljuger) magen. För nu kan jag inte längre blott blanda tre pulver i en vätska. Nej, fyra pulver kräver en hel vätska och lite till ur flaska nummer två.

Noterat: jag vill bara injicera på vänstra sidan om naveln - sett här uppifrån. Höger sida är ett blankt nejnej - jag träffar rätt i alla nerver.

Fortsatt glömska, vi kör med nyckelkort på mitt jobb. Jag, som egentligen är mycket välorganiserad, jag glömmer aldrig telefonen, nycklarna eller något annat, jag glömmer nyckelkortet till jobbet en gång i veckan nuförtiden.

Jag tror jag satsat på att bli dement utan att jag kommer ihåg det.

Hahaaa. Cracking upp, förstår jag?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Eludie!

Du kan väl kolla upp det där med lösningsvätskan till 4 flaskor Menopur. Min klinik sa till mig att dom nya buden är att det räcker med en flaska lösningsvätska och jag tog ändå 450 IE Menopur.

Stort lycka till iallafall!

Kram!