torsdag 9 oktober 2008

Rapport nummer 3:

En vecka av Menopurfest! Det celebrerades i arla morgonstund med kompisen Cetrotide!

Att vakna före klockan 06:00 på morgon (vilket jag gör i vanliga fall också) för att morgoninjicera, det är nog ingen vidare fest. Jag är annars också rätt butter just då jag vaknat, med två hungriga katter snurrande runt benen på mig, med injektion i högsta hugg - ja, det gör mig inte precis gladare.

Jag var via apoteket på hemvägen idag. Jag skulle, bland annat, lösa ut sex st. förpackningar av broms - det fanns bara tre i lagret.

Jag tycker att jag allt oftare hör att barnmaskinerimedicinerna är slut på apoteken? En möjlighet är ju att vi är allt fler som tagit till flaskan. Nej, burken. Nej, nålen.

De skulle få in mer Cetrotide i morgon.

I morgon går jag också på VUL nummer två. Jag är tvungen att skippa en del av en föreläsning och lunchen, men, det är en del av behandlingen. Att ärendehoppa.

Jag kan meddela att jag känner mig som en ballong. En ballong som har ont magen. Inbillning måhända, men jag tycker att magen känns onödigt mycket.

Annars är allt väl.

Inga kommentarer: