onsdag 22 oktober 2008

Nattrapport:

Jag drömde att jag börjat snusa igen. Det är ju alltid något?

(Ja, det är faktiskt något - jag snusade då vi började försöka få barn. Jag slutade i det skede jag ändrade på "allt" för att förhöja möjligheterna till bättre chans. Nu känns tanken på grapejucie och vetegroddsolja som slemförtjockande lite gulligt naivt - då vi vet att det bara är vagitatorer som gör det egentliga jobbet...)

I övrigt är jag törstig. I och med att jag dricker mycket för att släcka törsten är jag tvungen att stiga upp för att gå på toa. I natt, då jag vaknade, gjorde jag det till både kissnödighet och rätt ordentlig huvudvärk. Huvudvärken hade tydligen malt på så länge att jag också börjat må illa.

Men, jag somnade om. Nu är jag bara trött. Och på jobbet.

1 kommentar:

Barnets mamma sa...

Kissnödig och illamående låter väl inte helt fel i sammanhanget.... =)