lördag 18 oktober 2008

*pffft*

Det är ljudet som uppstår då jag sväller.

Sväller, det är vad jag tror att jag gör rekordsnabbt. En blandning av ÄP igår och två (2) stycken vagitatorer har förvandlat mig till en erigerad ellips.

Hurra.

En erigerad ellips med gasbesvär som gör ont, försedd med bröstvårtor som ondar sig!

Hurra!

Samtidigt då vi alla firar den erigerade ellipsens återkomst skall jag berätta att jag har FF. Min äkte hälft rymde fältet redan igår och här sitter jag nu med en bricka ost och ett glas vin. Osäkert om jag tycker att det var lite väl modigt av min man att åka iväg efter ett brutalt ingrepp på hans fru, eller om det är skönt att få jobba så mycket som jag gör och belöna mig själv på detta sättet, med ost, vin och blogg?

3 kommentarer:

Uniflora sa...

Hahahaaa! Du är rolig. Härligt att höra att du har självdistansen påkopplad.

Stor kram till dig!

Anonym sa...

Åh, va' gott med ost och vin (inte för att jag inte gärna avstår för ett gott syfte). Hoppas du kan hålla dig vid fortsatt gott mod trots din förlupne make och alla tummar och tår för goda besked vid ET!

MochM sa...

Jajaja, det låter underbaaaaart! Smärta, svullnad, vin och ost - hur kan man bättre tillbringa en kväll?! ;o)
Kramar m.