lördag 18 oktober 2008

Lugesteron!

Jag vill bara dela glädjen med eder; tre gånger om dagen - oavsett dagens övriga program - skall jag stoppa upp både ett finger och en vagitator i det allra heligaste!

Morgon och kväll är okej, det går att fixa så att jag är hemmavid. Men, lunchvaggisen?

Idag skall lunchvaggisen införas på ett gigantiskt evenemang, med ring tillgång till toalett. Jag vill ännu tillägga att det är ett rätt skitigt evenemang!

Jag anar möjlighet till frågerunda här - vilket är det mest udda ställe på vilket du tyngt upp en eller flere vagitatorer (och jo, jag veeet att det är i det allra heligaste de skall in... - vi talar geografi här)?

Off I go. Arbete både lördag och söndag.

3 kommentarer:

Anna-Bell sa...

Det där med vaggisarna vet jag inte, men jag har suttit lite här och där med mina sprutor. Senast tog en snäll kompis ägglossningssputan på mig inne på en toa på en turkrestaurang på Söder;)

Signora sa...

Önskar verkligen att jag hade något smaskigt ställe (geografiskt alltså!) att bidra med när det gäller vagitorerna. Tyvärr är inte så fallet, men om jag får återkomma till denna utmaning om sisådär fyra veckor ska jag se vad jag kan slå till med. :-)

Tingeling sa...

Har läst din blogg men inte hunnit kommentera (fullt upp med nya familjemedlemmen..)

Men vilket toppenresultat det blev av ÄP!! Super!!

kramkram