tisdag 21 oktober 2008

Röra på sig i ruvartider.

Uh. Rubriken låter som svensk schlager. Uh.

Men, i alla fall, förhållningsreglerna är följande: jag skall ta det lugnt den här veckan. Promenad och så är okej i början av veckan. Rida får jag göra i slutet av veckan, om jag tar det lugnt (säg det åt hästen!) . Simma är nejnej, det främst på grund av progesteronet.

Jag testade på att promenera, gick ner till affären för att köpa basilika. Inalles blev det ca. 2 kilometer. Det var helt tillräckligt. Undre regionerna av magen var rätt trött då jag väl var hemma.

Jag fortsätter ta det lugnt.

2 kommentarer:

Uniflora sa...

Heja heja!! Två fina fina. Jag håller alla tummar!

Kanske ska du skicka in ett bidrag till melodifestivalen? Det vore nåt!

Thibb som... sa...

Ååååhh, vad jag hoppas för din (er) skull. Det är sååå din tur nu! Tänk om du får reda på att du är gravid samtidigt som jag föder!?!! Det skulle vara urcoolt! ;-) (Jag vet - töntigt, men iallafall... ;-)) Jag bara vill såååå mycket att det ska bli små barn av dina små äggisar! KRAMISAR!!!!!